Eikunkeikun, ihan kohta alkaa marraskuu ja mä oon melkein unohtanut LAPASkuun! Sukkia tulee kohta jo korvistakin, ehkä tosiaan pitäis vaihtaa lajia välillä :).
 
Tarkoitus oli laittaa asiasta kunnon postaus, mutta meille tuleekin tänään äkkilähtö Tampereelle. Laitan siis nyt ihan pikaisesti tähän tämmöisen alustavan tiedustelun asiasta.
 
Kysymys 1: Onko halukkaita lapastelijoita?
Kysymys 2: Sopiiko, ettei tänä vuonna lasketa lukumääriä, neulotaan ihan muuten vaan hurjat pinot lapasia, tumppuja, kintaita, sormikkaita, rannekkeita ja ties mitä kädenlämmittimiä?
 
Mä en nimittäin uskalla nyt lupautua saldoja laskemaan. Se vie aikaa ja aika menee nyt muuhun.
JOS se laskento kuitenkin tuntuu mahdollisille osallistujille kovin tärkeältä asialta, kommentteihin voi ilmoittautua saldonlaskijaksi ja asia voidaan hoitaa kuntoon apulaskijoiden toimesta.
 
Kunhan palajan Tampesterista, laitan ilmoittautumispostauksen Lapaskuuhun, mutta olis toki kiva tietää, haluaako kukaan muu kuin mä ja ev* lapastella tänä vuonna :).
Nyt olis kyllä hyvä sauma kaivaa esiin ne ToDo-listatut lapasohjeet ja saada jotain aikaan sillä rintamalla.
 
(* Blogiin tuli asiasta kysymys, mut se ei ainakaan vielä ole saapunut mun sähköpostiini. Ihan sattumalta huomasin tuon kommentin ja olipahan hyvä kysymys!)