Apupupuja on jo valmistunut siellä sun täällä ja tekeillä taitaa olla tosi monta! Niitähän valmistuu kohta kuin sieniä sateella!
Tosi hienoa, että haaste innostaa ja omaa puikotellessa on kiva käydä vilkaisemassa valmistuneita pupukavereita.
 
Mustikka on nimittäin laittanut oman sivun pupuille.
Täältä löytyy paljon - ja kohta toivottavasti vielä enemmän - pupuja.
Lisäksi sivulla on muutakin asiaa pupuprojektista ja pupujen teko-ohjeet.
Hyvä idea kerätä pupuasiaa samaan paikkaan!
 
Omani on vielä vaiheessa, kun yritän nyt sinnikkäästi tehdä noita muita keskeneräisiä. Aloitettu on kuitenkin :).
Ihmettelin vaan kovasti pupua aloitellessani - teen sitä kaksinkertaisesta Nallesta - että missä ihmeessä kaikki mun vaaleat nallelangat on?!! Kuka arvaa? Pusero on ainakin pakko tehdä Isoveikasta, kun luonnonvalkoista Nallea ei kerta  kaikkiaan löytynyt!!
 
 
Täällä kotona pyörii nyt melkein nonstoppina arkirutiinien käynnistely. Vähän köhisten kai vielä, sillä tiivistä on meno. Eilenkin aamukahdeksasta iltakahdeksaan suunnilleen tunnin välein joku lähti kotoa tai tuli kotiin. Pisin tauko oli vajaa 2 tuntia ja välillä mentiin/tultiin tiuhempaankin.
Mutta kukaan ei sentään unohtunut koulun pihalle eikä muuallekaan ja luulenpa, että kaikki saivat jossain välissä ruokaakin :). Tänään aloitettiin kuopuksen kanssa jo perhekerhokin.
Ensi kerralla lupasin kertoa sielläkin apupupuista, tänään ei ehtinyt.
 
Mulla ei siis ole nyt muuta valmistunutta käsityötä kuin yksi purettu fufo.
Pitää sitten vielä muistaa päivittää tuota mun fufolistaa lähiaikoina.
 
Mutta nyt meen tekemään mun pupulle puseroa!
 
Kuvallista antia edustaa nää yhdet viimeviikkoiset (perjantaiset?) sukat. Elintarvikeväreillä läiskävärjättyä vaaleankeltaista "Kuka arvaa"-lankaa.
 
161773.jpg
 
Puikot: 2½ (miks mä en muista, et 3 olis parempi)
Koko: Ekaluokkalainen.
 
Ekaluokkalainen itse nimesi sukat päärynäraitasukiksi, tuosta kuvasta mulle tulee kyllä ennemmin mieleen kaalinlehdet - pupun sapuskana :).