Edit. 15.44. Lisäsin kuvan eilen valmistuneesta fufo-työstä tuonne aikaisempaan postaukseen. Kuva ja tarinanlöpinöitä löytyy myös virallisesta FuFo-blogista!

Jääköön nyt tämä spämmitiedotus tähän päällimmäiseksi, josko vaikka selventäisi jollekin muulle vuodatuksen käyttäjälle jotain. Ja mulle saa vaikka kokeilla kommentointia. Näköjään se toisille onnistuu ja toisille ei. Villasukka ei päässyt läpi ilman moderointia, mutta nyt pitäisi kyllä onnistua :).

Vuodatuksella näyttää nyt siis olevan käytössä uusi systeemi.

Kommentoida saa, mutta bloginpitäjän itsensä pitää moderoida kommentit, ennen kuin ne näkyvät. Itse jo eilen huitaisin yhden kommentin hukuksiin, kun en tajunnut tätä systeemiä.

Tästähän seuraa ainakin haamuja, koska tottavie mua kiinnostaa, onko joku mulle kommentoinut. Silloin tällöin pitää sitten kirjautua tänne moderoimaan ja spämmäilemään. En siis itsekään näe kommentteja - tai edes onko joku kommentoinut, jos en kirjaudu. (jos nyt olen asian oikein ymmärtänyt).

Niin ja joku semmoinenkin pointti oli vielä, että kunhan sitten tarpeeksi hyväksyn muiden kommentteja, niin systeemi sitten oppisi ne myöskin itsekseen tunnistamaan ja hyväksymään. Että siitä sitten vaan rohkeasti kommentoimaan :)!

Jos saan jotain aikaiseksi, niin palailen sit taas. Nyt aurinko kutsuu!

(Niin ja suurin osa viikonlopun päivityksistä on mulla yhä lukematta.... oiskohan sadetta luvattu lähipäiviks?)