Hauskoja tilkkuja tehdä, koukuttavia suorastaan! Aina kun saa edellisen valmiiksi, niin tekee mieli aloittaa seuraava. Tarkoitus oli pitää neulomistaukoa viikonloppuna, mutta nuo tilkut kuitenkin syntyivät vähän kuin omia aikojaan.

1361339.jpg

Nämä tilkut päätyvät Ixun ideoimaan ja organisoimaan Lohtupeittoon. (Beittoblogi on salainen, mutta jos vielä haluat tilkkuilemaan, laita kommenttia Ixulle.) Tilkut painaa n. 22-24 g kipale, joten siitä tulee sitten mukavasti ripauksia langankulutustilastoon ja nämä dominothan ovat muutenkin mitä parhainta jämälangankulutuspuuhaa.

 

Uusi upea Ulla ilmestyi Naistenpäivän kunniaksi. Tässä alkaa jo olla melkoinen ideaähky, kun viime viikolla ilmestyi sekä SK että Moda ja ensi viikolla tullee vielä Novita?

 

Mulla olisi vielä yksi kysymys viisaammille Flickristä. Mulla alkaa pian täyttyä se 200 ilmaisen kuvan raja. Mites ootte toimineet, ootteko ostaneet lisää kuvatilaa vai poistatteko vanhoja kuvia vaiko mitäkö? Mä kun oon periatteessa päättänyt, etten ala ostelemaan yhtikäs mitään dollareilla enkä luottokorteilla yms, niin tässä täytyy nyt sit pähkäillä, mitä kantsis tehdä.

Just vähän aikaa sitten aloin linkittää niitä kuvia Flickristä tänne ja se systeemi toimii erittäin hyvin, puolta nopeammin kuin Vuodatuksen kuvagalleria, jota nyt taas (arggh) koklasin. Lisäksi harmittaa, kun kuvat muuttuu tänne ladatessa ihan söheröksi. Ei ne mun kuvat muutenkaan mitään huippuluokkaa ole, mut Vuodatus jotenkin sössii ne vielä surkeammiksi :(. Niin ja kun kerran  Ravelryynkin kuvat menee Flickristä...

 

Nyt täytyy painua levolle, joten moido ja touhukasta alkavata viikkoa kaikille!!