Nyt alkaa pipoilu!
 
Miäs on vihjaillut jo jonkin aikaa, ettei sillä oo oikein hyvää pipoa. Herra Kolmasluokkalaiselle oon luvannut aikoja sitten pipon, kun se ei niin järin lapasista perusta eikä uusia sukkiakaan tarvii just nyt.
Molemmille  edellämainituille mulla olikin aikomus tehdä päänlämmikettä jo jouluksi. Kuinkas ollakaan, ne myssykät jäi muiden tärkeämpien, kiirellisempien, aikaavievämpien ja muiden seliselijuttujen jalkoihin.
 
Asia nousi taas esille tänä aamuna, kun taivahalta tuprutti lunta. Miäs loihe tiedustelemaan, että ootko ajatellut sitä pipoa viime aikoina. Oonhan minä, mutta kun ei pelkkä ajattelu tee pipoja valmiiksi asti.
 
Ajattelin siis julistaa tässä blogissa puoliviralliset (ja puolivillaiset) Pipoviikot!
 
Pipon tekemiseenhän ei välttämättä mene kauaa, joten se ei vie muilta hommilta paljon aikaa, mutta se ryhtyminen.....
Pipoilu alkaa nyt, heti, tänään ja kestää 3 viikkoa ja sinä aikana mun pitäis tehdä:
  • miähelle pipo
  • pojalle pipo
  • ittelleni joku lätsä kans
  • tulevalle siskonvauvallekin vois tehdä yhden
 
Sattuuko jollain muulla olemaan pipovajetta tällä hetkellä, että vois ryhtyä kimpassa pipoilemaan? Olis kiva saada vähän inspiraatiota ja mikä ettei taustatukeakin.
 
186427.jpg193490.jpg193489.jpg      ?
 
Näköjään mä oonkin ollut vähän laiska pipottaja viime aikoina, kun ei galleriastakaan löytynyt kuin pari hassua piponkuvaa. 
 
 
Siltä varalta, että vuodatuksen ongelmat jatkuu, laitoin oman postaukseni myös tänne.
Vaikka oonkin ihan tyytyväinen vuodatuksen käyttäjä, voi olla, että ainakin jonkin aikaa bloggaan Bloggerissa, kun mulla siellä kerran on ihan hyvä blogi olemassa ja vuodatus selvästi kuormittuu nykyään yli äyräidensä.