Nonni. Ensinnäkin tuossa aamukahvipöydässä tuli yhtäkkiä mieleen, että en kai mä vaan puhunut kiilakavennuksista, kun tuohan on nauhakavennus. Jos oikein tarkkoja ollaan, niin 4 s:n nauhakavennus.
 
Tuulian blogista löytyy kuvitettu työohjekin, lisään sen ja korjaan nuo kiilakavennukset pois tuosta ed. jutustani.
 
Tuulia näköjään tekee nauhakavennuksen heti reunaan, mä teen sen 1 s:n päähän reunasta, mutta periaatehan on ihan sama. Mun mielestä tuo 4 silmukan levyinen nauha nuolee kivasti kantapäätä, mut näähän on makuasioita :). Kiitos Tuulia linkkivinkistä ja hienosta oppitunnista. Mä en olis saanut aikaan mitään kuvallista ohjetta ja sanallisetkin on aika sekavia :D.
 
          ** ** **
 
 
Maskottikisasta päädyin nyt kuitenkin siihen,  että kukin saa omantunnon mukaan osallistua millä vaan maskoteilla. Ohjeen alkuperä tietty on asiallista ilmoittaa, jos se ei ole oma.
Annos omaa disainia olis toivottavaa, muttei pakollista.
Jos joku maskotisti on ehdottomasti eri mieltä, huutakaa äkkiä hep.
 
Eedit-täti kävi täällä haamuilemassa, kun määhän oon tietysti pihalla enkä täällä.
 
Sia ilmoitti pitsienkelinsä maskottikisaan mukaan, ja täältähän se löytyy.
 
 
 
 Tänään pitäis kyllä älytä pysyä koneelta pois, muuten ei käsityöt edisty yhtään.
  Nyt pitäis vielä saada joku kätsy juhannusneule tekeille.
 
 
pst. Onks muuten Tampereella kauheen pelottavia neulojia?? (Ei kai, jos ottaa peräkärryllisen hirveitä maskotteja ja muutamat kasin - kympin puikot mukaan...)