Nyt on kyllä ihan pakko kokeilla ja samalla hitusen hehkutellakin! Täällä on uusi kone huushollissa, ystävällisen lankomiehen puhelinkonsultaation avulla jopa toiminnassa ja sitten tietysti kaikki mun salasanat sun muut ns. paremmassa tallessa.

Hui kun jännää naputella uudella ja erilaisella konehella! Jospa nyt taasen pysyisi hamsteroinnit sun muut  paremmin ajan tasalla.

 

On muuten tosi vaikea enää keksiä, mitä tekis, pipot kyllästyttää, teddy kyllästyttää ja muutenkin huomaa, että ne omat varastoissa olevat langat alkaa käydä tosi hiljaisiksi. Jämälankatöiden ideointi ja tekokin on välipalana ihan hauskaa, mutta että jatkuvasti... uuhh.

En mä silti ole ainakaan vielä sortunut lankaostoksiin, oon vaan kiertänyt lankaosastot  ja -kaupat vähän kauempaa varmuuden vuoksi. Uusimpien ohjelehtien selailu on myös vähän riskaabelia, alkaa nimittäin tulla omituisia mielihaluja hienojen ja ylellisten, paksujen ja pehmeiden silkki- kashmir-.... ja ties minkä lankauutuuksien suhteen.

Malleja oon nyt kovasti selaillut, että löytyisi vielä jotain tehtävää. Mutta sitten, kun löytyy kiva ja "tehtävä" malli, niin just sitä lankaa ei mulla tietenkään ole - ei ainakaan riittävästi. Niinpä niin.

Jaahas, mutta nyt täytyy kaivaa kameran piuhat esille ja ryhtyä opettelemaan, kuinka tähän vekottimeen kuvia siirretään.

 

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, hiihtelemisiin ja neulomisiin :)!