Mulla on sellainen hämärä muistikuva, että olen taas luvannut yhtä sun toista.

Ainakin olen luvannut kuvia pupuista ja kai jostain valmiista käsitöistä muutenkin.

No, tämä päivä meni D-tyttöjen turnauksessa ja kotiin palattua ei paljon kuvat tai blogitkaan olleet mielessä.

Tuolla jossain aikaisemmassa kuvatuksessa näkyy sellaista punakeltaista raitaa. Siitä piti siis alunperin tulla kuopukselle pusero, mutta ei se sitten halunnutkaan puseroksi, vaan päätyi mekkoseksi. Frau Vileeni nimittäin toi tässä kerran lankakaupasta kolme puuvillalankakerää tullessaan, kun kerran halavalla sai ja "ne oli niin nättejä". Ei ollut Vileenskällä harmainta aavistusta, mitä niistä tekisi, mutta mekko se nyt sitten on. Niin ne langat kotinsa löytää, lopulta.

Ja koska näköjään äidin tekemät vaatekappaleet päätyy suoraan lempparilistalle, se kuopuksen hame näyttikin päivän käytön jälkeen totisesti "käytetyltä". Mekon etumuksesta kykeni hyvin päättelemään  kotimiesten ruokalistan, ihan kysymättä.. ja kuvaa siis.... joskus puhtaampana!

Turnauskatsomossa mulla oli kyllä hyvää aikaa neuloa suoraa putkea ja niinpä vanhat Cottonellat sai taas kyytiä. Kohta mun vuosikausia vaalimat Cottonellat alkaa varmaan loppua, apua!

Pitsisukkia en oo tänään vielä ehtinyt tehdä, mutta jospa Viljamin ja Meörin seurassa vielä nekin oblikatooriset pari riviä edistyis.

En viitsinyt ottaa niitä sukkia matsineuleeksi mukaan, kun joskus pelejä joutuu (pääsee)  katsomaan siitä ihan kentän laidalta. Siinä sitten viisi tikkua joka suuntaan sojottamassa herättää liikaa huomiota ja sitä paitsi pelin tuoksinnassa olis tänäänkin tullut ainakin toisesta sukasta epähuomiossa vähintään 67-nummeroinen. Hui.

Kuvia mun pitäis muistaa ottaa joskus päivällä erikseen, niin voisin niitä sitten illalla latailla. Mutta kun ei oo ehtinyt/tullut kuvattua, niin niitä näkyy sit toiste. Lupaan...

Omaa tekelmälistaani päivitin vielä.