Kiitos Tuula, Laura ja Kristiina!! Pah, meidän konekin (Mur) meni tässä välissä tilttiin, mutta pakkohan mun oli tulla vielä vilkaisemaan, olisko jotain löytynyt.

Mulla on vanhoja Moda-lehtiä vain satunnaisesti eikä valitettavasti taida just noita mainittuja löytyä. Koivunlehtishaaliakin mietin, mutta mulla on sille toinen käyttötarkoitus jemmassa.

Tuo Kristiinan mohairhuivi näyttäis hyvinkin oikealta ja tilanteeseen sopivalta - mulla saattaa jopa olla kys. lehti tallessa. Oon kyllä just laittanut vanhoja Kotivinkkejä kerholle askartelumatskuiksi, mutta selaan ne pinot huomenna läpi. Jos sitä ei multa löydy, niin olisin Kristiina tosi iloinen siitä ohjeesta. Kuinkahan nopeasti tuon huivin tekis? Lupasin sen yllärin ideasta, joten palataanpa asiaan!

Lämpimät kiitokset teille kaikille vaivannäöstä - ja jäi kyllä nuo muutkin huivit vastaisen varalle kiinnostamaan :).