Hätäisesti napattuja kuvia valmistuneista.

115106.jpg

Hihatin Jepyn ohjeella Samoksesta. Hyvä malli, mulla se vaan jostain syystä jäi vähän löysälle tuosta alareunasta.

Virkkasin sitten sitä alareunaa vähän suppuun, eikä se enää lerputa tuolta selkäosasta. Esikoinen ihastui langan pehmeyteen sekä väriin ja omi hihattimen itselleen. Koska tein sitä alun perin itselleni, hihoista tuli vähän pitkähköt, mutta ei se haita. Jotain täntapaista voisin haluta vielä itsellenikin, ja ainakin tässä tarkoituksessa Samos tuntuu kivalta langalta. Mulla on sitä kyllä jonkun verran, mutta tää taitaa olla mun eka valmistunut työ Samoksesta.

Sitten ihan tarpeeseen, kun oli pakko saada kännykkä johonkin esim. pyöräillessä.

115107.jpg

Tää on sellaista wanhaa Capri-lankaa, josta oon virkannut yhtä ja toista, muutama vuosi sitten kesäkäsilaukunkin laivamatkaa ja huvipuistoja varten. Siis semmoinen pieni, johon justiinsa mahtuu lompsa ja känny sekä aurinkolasit ja avainnippu.

Nappi on kierrätyskamaa. Mähän oon vuosi(kymmenet) napannut kaikista vanhoista vaatteista napit sun muut tilpehöörit talteen ja niitä onkin kertynyt sievoinen laatikollinen.

 

Nyt pitäis vielä kiiruusti tikutella sitä Suvipuseroa, kun haluaisin sen jo pian päälleni. Ja sitten pitäiskin taas keksiä jotain uutta ja kivaa.

Täällä meillä ei muuten oo mitään lanka-aleja, nyyh! Olis niin kiva hamstrata halvalla, esimerkiks vaikka valkoista villalankaa.