Tähän mennessä parhaat Moukka Meikäläisen langanvärjäyskokeilut tais olla ne ihan ensimmäiset, vihreät. Tuli niin kivat sukatkin silloin. Seuraava eli punainenkin väri oli vielä suht kiva, mut nyt Moukan tuuri näyttää kadonneen jonnekin. Blääh.

Toisaalta syynä voi olla ainakin osittain sekin, että eihän mulla loputtomiin riitä värjättäviä valkoisia hyviä villalankoja, joten oon sit siirtynyt kaikenkukertaviin varalankoihin. Jälki alkaa olla jo vähän kyseenalaista, mut on noi silti parempia kuin ennen... luulisin. 

                                                             ****

Nyt kun oon huuhdellut enimmät karkkivärit käsistä, langoista, tiskipöydästä, mikrosta...jne, vastaan vielä liisan kysymykseen, miksi mulla on kaksi käsityöblogia. Oikeastaan ihan vaan huvin vuoksi ja alun perin, koska aikoinaan aloittaessani kokeilin sekä Bloggeria että Vuodatusta. Jostain syystä päädyin sit pitämään tätä blogia täällä Vuodatuksessa.

Koska valmis blogi kuiteskin oli olemassa Bloggerissa, ja mun  miljoonat futot vois äärimmäisessä tapauksessa tukkia tän vuodatuksen tyystin, niin oon sit pitänyt kirjaa pelkistä ufofufotöistä siellä Bloggerin blogissa. Se on sikälikin kätevää, että menee tavallaan samoilla tunnuksilla & vaivoilla kuin Fufobloginkin postaukset. Että ei sen kummempia syitä kuitenkaan.

Sitä paitsi, mulla oli ihan aluksi blogi vielä ihan muualla :).

                                                            ****

Neulomissaldo on muuten tältä päivältä surkea.