212792.jpg

Sopivimmat sukat, jotka oon ikinä tehnyt itselleni. Tuntuu jalassa hyvältä, ehkä aavistuksen aluksi kutitti nilkasta, mut ei enää.

Ihaninta oli neuloessa se 2½-metallipuikkojen tasainen kilinä. Vaikka mulla on bambusukkapuikot ja eebenitkin ja tykkään niillä kutoa, niin jotenkin tuo kilkutus on vaan niiiiin kivaa ja rentouttavaa.

Lyhyesti: Austermann Step mit Aloe Vera und Jojoba Öl, puikot 2½ metallit.

Ekat Stocktooberit siis. Ja jopa raidat täsmäs melkein kuin itsestään.

Ed. Kuten Iso Gnu kommenteissa totesikin, melkein identtiset Stepit löytyy ainakin täältä :).

Mulla oli vakaa aikomus kokeilla, miten pitkään pärjään ilman langanostoja. Nää sukat jalassa kun kurkistin lankakaupan ikkunaan juuri tulleita Stepkeriä uusissa väreissä, alkoi heti vimmatusti tehdä mieli niitä muitakin. Punapilkulliset on kyl aika epätoivoisia...

Saa nyt sit nähdä, kuin mun lankapaaston käy. Muuten vois vaan päättää olla käymättä siellä kaupassa, mutta siellä on se sukkakisa menossa ja ajattelin kuitenkin viedä sinne jotkut jemmasukat näytille.

 

Lisäsin joitakin unohtuneita kuvatuksia tuonne mun lapas & sukkasivulle. En tosin jaksanut kaikkia, mutta muutamia, joita vois vaikka uudestaankin tehdä.

Raitalankakirjoneulekin voisi maistua mukavalta pitkästä aikaa. Mites Ira, alkoiko ne raitalapset nöyhtääntyä heti vai voiko niitä vielä käyttää? (No ymmärrän, etteivät ehkä viimeiseen puoleen vuoteen ole olleet käytössäkään.... ;))