Kyllin hyvästä pongahti tämä aika hauska ja oikeastaan vähän vaikeakin meemi.
En minä silti näin montaa päivää tätä ole miettinyt, en vain ole ehtinyt vastaamaan.
 
10 itselleni tärkeää äMMällä alkavaa sanaa:
 
Minä oon minä. Nainen, Vaimo, Äiti. Hyvä tyyppi ja jotakuinkin sinut itseni kanssa. Lie mikä kriisi seuraavana tiedossa, viimeisin oli tuossa 3-kymppisenä, kun tuli isoja muutoksia elämään ja kävin vähän Menneisyyttäkin läpi. On mielenkiintoista tutustua Minuun ja huomata, mitkä asiat muuttuu ja mitkä pysyy.
 
Miäs Mulla on Maailman paras Miäs.
 
Meiän muksut  Parasta, mitä oon (ollaan) saanut aikaan.
 
Me eli meiän tiimi se paras tiimi on.
 
(Tähän asti oli helppoo ja ajattelin, että tarttis jättää kai tilaa vähän "etäisemmillekin" asioille. Joita olikin oli sit vähän vaikeempi keksiä.)
 
Maailmanparannus tai maailman parannus. Tykkään parantaa maailmaa jutustellen. Eniten tehdään sitä ton MM-Miähen kanssa.
 Ja sit maailman parantaminen teoin, kun pienistä puroista kasvaa suuria peittoja, pupuja, kasseja, pipoja, sukkia.
 
Matkat Merkittäviä matkoja on (ollut) monenlaisia. Jossain elämänvaiheessa tuli matkusteltua enemmän, muttei perinteisiä turistimatkoja niinkään. Ja tulevaisuudessa tiedossa toivottavasti mielenkiintoisia matkoja perheen kanssa. Ja silti oon tosikotihiiri.
 
Musiikki niin moneen asiaan vaikuttanut elämän aikana. Harrastus muuttui työksi ja sitten Tosi Työlääksi. Ristiriitoja ja sopivan etäisyyden hakemista..
 
Metsässä sielu lepää, onneksi lähin metsä alkaa meidän kujan päästä. Tieto siitä, että metsä on heti tuossa, vaikkei siellä aina käviskään. Syksyllä varsinkin tulee tarve päästä metsään. Suomi on ihana maa, kun täällä on metsiä ja niihin saa kävellä noin vaan.
 
Meri Meren äärellä on hyvä tuulettaa. Ilman mertakin tulee toimeen, mutta meren äärellä huomaa aina, miten hyvä siellä onkaan olla.
 
Mielenmaisema tai ehkä oikea sana on sielunmaisema. Mulle jäi viime talvena mieleen jostain yhteydestä sellainen termi tai ajatus, että jokaisella ihmisellä on joku maisema, jota hän tietämättään kaipaa, tai etsii.
Kun sen maiseman (olotilan) löytää, on hyvä olla. Muuten elämä menee sitä maisemaa etsiessä.
Liitän tän ajatuksen Sinuheen, mutten pikaselauksella löytänyt sitä kohtaa, ja saattaa tää olla jostain muualtakin (vaikka jostain leffastakin) peräisin. Joskus vielä otan selvää (vai muistaako joku?) mistä tämä ajatus mun alitajuntaani jäi.
Musta kyllä tuntuu, että oon löytänyt tän sielunmaiseman.
Mutta toisaalta, sehän voi aikojen saatossa muuttuakin, jolloin etsiminen ehkä pitää alkaa alusta?
 
 
Tämmöttis ajatuksia tuli, kun mää mutustelin äMMää. Monenlaisia muitakin sanoja alkoi poksahdella päähän, mutta otin nyt nää, kun tuli ensimmäisinä mieleen.
Ken haluaa uskaltautua meemiin mukaan, voi jättää kommenttiloodaan toiveen ja minä sitten pläjäytän jonkun kirjaimen. Muuten en haasta ketään.
 
Käsitöistä toisella kertaa. Luovutin just nimittäin yhden fufon kohdalla ja  lähden lauhduttamaan ärsytystä tonne pallokentälle seuraavaks. Grrr.
 
Sori, kun ei oo nyt yhtään kuvaa, en vaan ehtinyt sählätä sen kameran kanssa.
Tiedossa kuitenkin vielä fufojuttuja, postijuttuja ja kai jotain muutakin juttua....