Mun piti tämä loppupuoli marraskuuta, lapaskuuta neuloa kaikessa rauhassa vino pino lapasia. Suunnittelin sitten ensi viikon lopuksi pitäväni pienet yksityiset peukkusulkeiset.
 
Nyt mun päässä on kuitenkin alkanut kilistä ja kihistä kaikenlaisia muita ideoita ja inspiraatioita. Ainakin kaksi niistä on olevinaan niin mahdottoman hyviä, että ne pitäisi muka saada tehtyä nyt ihan heti ja pian.
Eihän tässä nyt sitten meinaa ehtiä mitään peukkuja neulomaan. Mutta kun Lankaliigalaisetkin jo tietää, että ne lapaset on vielä peukuitta niin pakko kai ne on tehdä valmiiksi asti.
 
Aion nyt pitää oikeat tehopeukkusulkeiset. Enkä mä saa edes blogata niitä ennen kuin ainakin kolmet peukut on valmiit. Kukako niin sanoo? Minä itte :).
Mutta voitte kyllä ruveta vihjailemaan, missä ne peukut oikein viipyy, jos ei muutamaan päivään näy eikä kuulu mitään. Joten taidanpa tästä majoittua kiltisti soffannurkaan ja ottaa peukut ja puikot esiin.
 
 
Inspiraatio nro 1 liittyy pinoon punaisia lankoja. Se hyppäsi jo puikoillekin ja haluaisi oikein kovasti edistyä, sehän vähän joulunalusaikaankin liittyy.
 
Inspiraatio nro 2 näyttää ehkä tältä: xxxxxxx. Se voisi olla myös wwwwwwww tai jopa mwmwmwmwm tai josko sittenkin vvvvvvvvv?
Sen voisi mielellään toteuttaa vaikka lapasissa, mutta kun mulla on nyt jo 4 keskeneräistä lapasparia, niin mitäs mä niille muille sitten teen?
Se iski taas; inspiraatiopyry.
 
Oikea lumipyry kävi muuten kimppuun heti sen jälkeen, kun oltiin palattu katsomasta Lumiukkoa :). Onneksi päästiin sentään ehjänä kotiin asti.
 
 
1823454.jpg
 
Niin on taas olevinaan hoppua, etten uuteen upeaan Ullankaan ole ehtinyt kunnolla tutustua. Ihanaa, kun Ulla on kuitenkin olemassa, kiitos kaikille tekijöille!
 
 
 
Hyvää ja lumista viikkoa! Lapaskuulumisiin!! Peukkuilemisiin......