Huomasin justiinsa, että tästä taitaa tulla mulle jonkinlainen Spectrummalli. Oon nyt tehnyt näitä puseroita kolme kappaletta putkeen, yhden keltaisen, yhden punaisen ja yhden sinisen. Siitä tyttären punaisesta (aniliinista) tykkään tosi paljon ja tästäkin tuli kiva ja hyvä. Saa nyt nähdä, tuleeko sama pusero tehtyä vielä muillakin Spectrumin väreillä, nyt taidan kyllä pitää vähän taukoa. Pusero oli  mulla heti eilen päällä ja tuntui kyllä tosi mukavalta. Tämä on siis se Ullan ylösalasraglan, omana lisäyksenä pitsineuletta (piti saada siihen tuommoinen tähkäkuvion tapainen, kun lankakin on osittain pellavaa) helmassa ja hihansuissa ja vähän kavennuksia tuolla sivuissa. Raglanlisäykset tein myös niin, ettei jäänyt se lankalenkkirivi näkyviin.

92334.jpg

Niin, täähän on samalla myös fufotyö. Löysinhän toissa viikolla komerosta  vanhan Linnea-lankapussin ja aloitetun puserontekeleen, joka sai nyt purkutuomion ja uuden elämän tämän puseron muodossa.

 Kohta saadaankin ensimmäiset Kuukauden Kootut Fufotöistä. Itse oon saanut nyt kai 3 fufoa valmiiksi ja kuun vaihteeseen mennessä voisi jonkun vielä purkaa saldon kaunistamiseksi :).

Spectrumista puheen ollen, missäs mun kaikki vihreät neuleet on?!