Mutta en tietenkään ilman taka-ajatuksia.. Eiks niin, että kun on ollut oikein ahkera, niin sitten sais tehdä jotain kivaa. Esimerkiks vaikka aloittaa uuden neuleen....??!

On mulla perustelutkin: Oon tosi kiltisti väkertänyt kaksinkertaista Lett Lopia jo useamman illan. En oo aloittanut ainakaan kahteen (tai no ehkä yhteen, mut ne oli vaan mallitilkkuja, jotka voi purkaa) päivään mitään uutta. Sain (tai olin tilannut ja se siis tuli nyt) eilen uutta lankaa ja se olis just maaliskuun Spectrum väriä. Meidän kuopus varmana tarttis kohta kesätoppia. Oon kaiken kukkuraks tänään leiponut sämpylöitä ja jopa siivonnut.

Enks ookin ansainnut palkinnon? Ihan pienen...

54481.jpg

Marjan kysymykseen vastaus: Tilasimme Leena-anopin kanssa lankoja Ateljé Margarethalta. Jos ei tule suora linkki, niin sitten se löytyy kohdasta Verkkokauppa -> Virkkaa/Neulo -> Langat. Idenan Bamboon hinta 5,50 / 50g. Harmillisesti olivat laittaneet yhden vääränvärisen kerän Tilda-lankoja :(. Toivottavasti puuttuva kerä tulee nopeasti!

Ai ne keskeneräiset?? No, mä ihan ajattelin, että kun tää uusi olis niinku hyvä aloittaa päivänvalossa, kun alkuun aina on sitä mittailua ja silmukoiden luomista ja muuta sellaista tarkkuushommaa. Ja sitä khöm Lett Lopia voisin kyllä illalla sitten tehdä ne loput 2 x 50 senttiä vaikka telkkaria katsellessa. Jaa se sukka? No kun kuitenkin täytyy aina olla joku pikkuhomma varalla, että voi vaikka nakata laukkuun, kun lähtee johonkin. Ei sitä sukkaa siis vielä kannata  valmiiks tehdä, mun mielestä ainakaan. No se yks musta mohair varmaan päätyy odotteleen ens talvee tai jotain. Kuka sitä nyt kesällä tarvii semmosia? Eiks siitä jo ollu puhetta, että aletaan nyt jo kattella noita kesäsempiä juttuja vähitellen??

Ja tää yks juttu tulis niin nopeesti, että sitten mulla olis taas uus into päällä tehdä niitä muitakin. Enkä mää oo unohtanu niitä keskeneräsiä, jotka oon luvannu tehdä. Onhan tässä viä maaliskuuta jäljellä.

Huhtikuun keltasiakin kyllä jo vähän kattelin sillä silmällä ja tuli vaan mieleen, että olis aika huikee lanka, jos Novitan Teddyä olis sellasena kirkkaankeltasena. Siitä tulis kyllä makeet hanskat ja huivi! Tai vaikka mitä!!

edit: Lisäsin tuonne sivukomeroon sen Cottonellatekeleen kuvan. Muistutukseksi, mrrr....